Skip to content Skip to navigation

פיאט הוא המותג העולמי המוביל של סטלנטיס לשנת 2022

בשנת 2022, פיאט תרמה להצלחה של סטלנטיס כמותג הנמכר ביותר של הקונצרן הודות ל-1.2 מליון מכוניות שנמכרו ברחבי העולם. בזכות מדיניות גיאוגרפית מאוזנת וניהול נכון בשווקים העיקריים כמו השוק הברזילאי שהציג נתח שוק של 21.9% והשווקים באיטליה ובטורקיה. 

 

"פיאט הוכיחה שוב את הצלחתה העולמית ותרמה תרומה גדולה לתוצאות של סטלנטיס. מבחינת היקפי שוק, פיאט הוא המותג המוביל בקונצרן עם יותר מ-1.2 מליון רכבי פיאט, פיאט מסחריות ואבארט שנמכרו. אנחנו מובילי השוק בברזיל, באיטליה ובטורקיה, וצועדים בקצב מהיר לעבר עתיד בר קיימא עם הפיאט 500e החשמלית, שממנו נמכרו כמעט 120,000 מכוניות מאז השקתה. הודות לסינרגיה בקבוצת סטלנטיס, בשנת 2023 פיאט תמשיך להציע פתרונות הולמים מבחינה חברתית על ידי הצגה של ארבעה מוצרים חדשים", אמר אוליביה פרנסואה, מנכ"ל פיאט ומנהל השיווק העולמי של סטלנטיס. 

 

באירופה, פיאט תמיד הובילה את שוק הרכב העירוני. בעקבות תשומת הלב הציבורית ההולכת ועולה סביב הנושאים הסביבתיים, נמכרו יותר מ-66,000 מכוניות פיאט 500e חשמליות בשנה שעברה ויותר מ-120,000 מאז השקתה. ההצלחה המסחררת הזו הופכת אותה למכונית החשמלית הנמכרת ביותר בשוק האיטלקי, השניה הכי נמכרת בספרד והשלישית הכי נמכרת בגרמניה. בנוסף, פיאט 500e מדורגת שלישית מבין המכוניות החשמליות במכירות ב-10 השווקים הגדולים באירופה והיא המכונית החשמלית הנמכרת ביותר של סטלנטיס. בקטגוריית המכונית העירונית, ראוי לציין את ההצלחה של הפיאט 500 והפיאט פנדה. שני האייקונים האלו מדורגים במקום הראשון והשני בהתאמה בקטגוריה, ומשיגים יחד נתח שוק של 43.8% במהלך השנה, ומחזקים את ההובלה של פיאט באירופה. בנוסף, פיאט הוא המותג הנמכר ביותר באיטליה.