Skip to content Skip to navigation

פיאט 500e זוכה בפרס המכונית החשמלית הקטנה הטובה ביותר לעיר

הפיאט 500e החשמלית זכתה השנה בשני פרסים של מגזין What Car לשנת 2023. הדגם נבחר ל"מכונית החשמלית הקטנה הטובה ביותר לעיר" ול"מכונית הקבריולה הטובה ביותר ברמת המחיר שלה". הפרסים מהווים הכרה נוספת, שניתנת ממומחים בתעשייה. עם זכיה מצטברת של 37 פרסים, הפכה הפיאט 500e למכונית האיטלקית שזכתה במספר הגבוה ביותר של פרסים עד כה. חבר השופטים שיבח את הביצועים המצויינים של המכונית ואת העיצוב האייקוני שלה.


ההצלחה הזו מקבלת חיזוק נוסף על ידי תוצאות המכירות. מאז השקתה בשנת 2020, הפיאט 500e החדשה נרכשה על ידי קרוב ל-120,000 לקוחות ברחבי העולם. זו המכונית החשמלית הנמכרת ביותר באיטליה בשנת 2022 ואחת משלושת המכוניות החשמליות הנמכרות ביותר בספרד ובגרמניה. ביצועי השוק המצויינים מחוזקים על ידי העובדה שהפיאט 500e הפכה להיות המכונית החשמלית הנמכרת ביותר של קבוצת סטלנטיס באירופה והשלישית הכי נמכרת בעשרת השווקים הגדולים באירופה.

עוצבה ומיוצרת בטורינו, הפיאט 500e החדשה היא סמל ליצירתיות האיטלקית וזוכה למעריצים מסביב לעולם של מוצרים המיוצרים באיטליה. המכונית מוצעת ב-38 מדינות בארבעה איזורים גיאוגרפיים שונים – מאירופה ועד אמריקה הלטינית, מהמזרח התיכון ועד יפן. כיאה לספינת הדגל באסטרטגיית המעבר לרכבים חשמלים של המותג, הפיאט 500e החדשה תהיה זמינה בקרוב לרכישה בארצות הברית, כחלק מהמשך המסע הגלובאלי שלה אל מחוץ לגבולות אירופה.

בבולגריה, הפיאט 500e החשמלית זוכה לעניין רב. בשנת 2023 המכונית תענג את הלקוחות באמצעות מערכת שמע מיוחדת, שכוונה באופן אישי על ידי אנדראה בוצ'לי האגדי.