המורשת של פיאט

הסיפור של אחד המותגים הוותיקים בעולם

המותג שחולל מהפכה בעולם הרכב עוד משנת 1890 ומוביל ביצירתיות ובהשראה את הכבישים ברחבי העולם כבר למעלה ממאה שנה.

דגמים אייקונים

הכירו את הדגמים הבלתי נשכחים של פיאט

S61 - 1908

S61 – ריגוש המהירות של תחילת המאה ה-20: מכונית מרוץ מרתקת שביטאה את חלום המהירות והיוקרה.

Topolino - 1936

כאשר הוצגה בשנת 1936, פיאט 500 הייתה המכונית הקטנה ביותר בעולם שיוצרה בייצור המוני.בשל צורותיה וגודלה היפים, הציבור כינה אותה "טופולינו".

500 Nuova – 1957

דגם חדשני עם מנוע אחורי מקורר אוויר, שהפך לנגישה, מעוצבת והרבה יותר מדליקה.

Panda - 1980

עם מעל ל-7.5 מיליון יחידות, הפרקטית והמשפחתית שמלווה צעירים ומשפחות באיטליה ובעולם.

Dino - 1972

פרי שיתוף פעולה עם מותג העל פרארי. מנוע עוצמתי ועיצוב איטלקי משובח – רכב אספנות מרגש.

127 - 1971

ה-127 הייתה חלק מהפיכת מכוניות פיאט הקומפקטיות לדגמים מודרניים. הדגם, שתוכנן להיות חזק, יעיל ולסייע בהפחתת צריכת הדלק, הציע פתרונות מודרניים ומרחב נוסף בתא הנוסעים המואר.

אייקון איטלקי

גלה את ההיסטוריה ואת התפתחות המותג לאורך הזמן

הלוגו של פיאט לאורך השנים

חלק מהזהות של פיאט טמון בכל אחד מהלוגואים לאורך ההיסטוריה. כל לוגו הוא פרק מיוחד במסע של פיאט – שילוב של מסורת, תשוקה וקדמה עיצובית.
גלו את ההיסטוריה המרתקת של אבולוציית הלוגואים:

1899

בתחילת הדרך, בחרו תשעת המייסדים להציב על דגמי פיאט הראשונים לוחית ברונזה מסוגננת בסגנון רוקוקו, שעליה שם החברה כולו – תעודת זהות אלגנטית שמייצגת חזון ראשוני ופורץ דרך.

1904

כעשור לאחר ההקמה, עם עליית סגנון הארט-נובו, פיאט החליטו לעדכן את הלוגו לצורה אובאלית ואלמנטים גרפיים מודרניים, שסימלו את הרוח החדשנית והשאיפה לעבר עתיד דינאמי.

1921

המעבר לעולם המרוצים ותשוקה למהירות גרמו לפשטות הלוגו: מינימליסטי, ברור וישיר – הופיע לראשונה על רכב המרוץ 801 קורסה והפך לסמל של מצוינות ספורטיבית.